1. Bij de reparatie wordt uitgegaan van de  klacht die door de klant is opgegeven

2. De reparatie prijs wordt vast gesteld op basis van voorrijkosten arbeidsloon en materiaal
Als de reparatie onmogelijk is, of te duur, dan worden er alleen voorrijkosten en/of arbeidsloon verrekend

3. Reparatie en/of onderzoekskosten worden contant of via pin afgerekend.

4. Bij een reparatie worden  nieuwe onderdelen gebruikt tenzij anders is overlegd.

5. We proberen van tevoren een prijsindicatie aan u te geven.

  • Als bij onderzoek blijkt dat de reparatiekosten hoger zijn, wordt dit met de klant overlegd of er toch wordt gerepareerd. Als de klant afziet van verdere reparatie, worden de nieuwe onderdelen weer gedemonteerd en het apparaat weer in elkaar gezet.
  • De klant betaalt dan alleen voorrijkosten en arbeidsloon cq. starttarief.

6. Als blijkt dat er onderdelen besteld moeten worden krijgt de klant voorafgaand een tijdsindicatie over de vermoedelijke leveringsduur van het onderdeel,

  • Bij een 2e bezoek worden er geen extra voorrijkosten verrekend.

7. Witgoedservice Zwolle geeft 3 maanden garantie op  uitgevoerde reparaties  en vervangen onderdelen.Tenzij deze door externe factoren defect zijn geraakt.

8. De kosten van het huisbezoek en eventueel vervangende onderdelen, plus de daarbij gemaakte arbeidsuren worden contant/via pinpas  aan Witgoedservice Zwolle betaald.

voorwaarden
 
 
 
Wie wij zijn | Algemene voorwaarden | Tarieven | Contact   |  Links van Tol ICT